Skip to content

Как да се впиша като медиатор в Eдинният регистър на медиаторите

Untitled design
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

За да се впишете като медиатор в Единния регистър на медиаторите към Министерство на правосъдието е необходимо да попълните следните документи, които са достъпни и могат да бъдат изтеглени чрез следният линк:

https://www.justice.government.bg/home/index/56221571-2374-4cdf-aebc-b2426c4b0ee4

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

  • Заявление за вписване в Единния регистър на медиаторите
  • Декларация по чл. 15, т. 4 от Наредба 2 от 15.03.2007 г.
  • Удостоверение за успешно завършен курс на обучение за медиатор
  • Доказателство за платена държавна такса.

Банковата сметка на Министерство на правосъдието и размера на държавната такса също могат да бъдат открити в приложеният линк.

Запишете се в нашият бюлетин

Абонирайте се за имейл бюлетините на Итера, за да бъдете винаги и навременно информирани за новостите

Споделете статията

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp